Blåsigt och kallt...

Brrr det är så kallt och blåsigt men nu är hästarna igång så det är bara att utsätta sig för väder och vind...

Idag fick pojkarna (Källe & Nanne) jobba tillsammans =) Det har de inte gjort sedan i höstas. Men oj vad de tyckte det var kul. Gick riktigt bra idag, pigga och glada hästar men de arbetade fint ändå utan några tramsigheter.

Nya ideer har vi fått efter lite tips och råd som vi hoppas ska fungera för att Källe ska lägga energin på arbete och inte bara framåt =) Det är ju redan bättre men en extra skjuts skadar inte. Återkommer med resultatet...

Nu måste jag koncentrera mig på matlagningen.. Funderar på att klona mig men vem skulle stå ut med TVÅ stycken av mig??
Inte ens jag själv, nu får det bli att jag måste lära mig säga nej... Idag får jag kanske i och för sig skylla på mig själv då jag faktiskt låg och drog mig i sängen. På tok för länge...
Men ibland behöver man det också ju säger de kloke i rådet!!

Helgen består av jobba natt, lite årsmöte i klubben och så lektioner med dessa underbara barn. Vi ska rida barbacka och ha lite kul för de har varit jätte duktiga denna delen av terminen så jag tyckte de förtjännade det...'

Vi hörs efter helgen skulle jag tro....
Bill The Stallkatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0