Ett tag sedan igen...

Idag har Källe fått harva banvallen eftersom vi ridit upp den lite.. Attans vad han tyckte det var kul. Måste verkligen hitta en vagn som han kan dra. Han fick avsluta med att klättra lite i backe också utan ryttare. Jag stod nere och skickade upp honom. Först undrade han vad menar du??? Jag visade honom sen... Åhhh är det så du menar!!! Han bara fortsatte och fortsatte. Det var ju kul det med.. Sen en härlig promenad efter det och pyssel.
Källe harvar        Oj vad det går bra!!
Så fint det blev!!

Patsy däremot var mycket envis igår och idag men idag hade vi mycket tid att lägga på en vinst!! Hon skulle minnsann inte in från hagen. Men efter en 45 min idag så gick det!! Sen fick Sabél leda henne runt eftersom hon sprang sig varm. Ingen kondis kvar damen ju. Men den kommer mycket snart om hon ska fortsätta så här. Det gäller man avsätter tid till inhämtning. Fast jag är hoppfull.. Tror hon slutar med det när hon vet att det inte går att komma undan =).. Hon gillar pyssel och jobb denna lilla dam men man vill gärna försöka bestämma =)

Nu hoppas jag det bara blir varmare och varmare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0