Idag så bara hände det =)

Idag har jag gjort det!!

Jag har hoppat med Källe igen!! Visst det var ca 30-40cm högt men vi gjorde det!
Jag var faktiskt inte rädd eller nervös. Källe var lite tittig men han hoppade över det fint i trav och galopp efter hindret. Ett stot steg för oss idag!!!
Nanne hoppade också såg riktigt fint ut.. Han gillar verkligen det där..
det blev en hel del galopp idag och miljöträning till max..

Bell hon red barbacka på Patsy idag. Hennes sår läker fint men sadel är inte på tal om än..  hon är så himla duktig lilla Patsy. står så fint när vi rengör såret. Hon gick fint med Bell också.

Så härligt att nu när det verkar gå framåt med hästarna..

Ikväll ska jag hoppa med eleverna.. Här ska övervinnas en del... Men de är så duktiga så jag tror att min lilla plan kan fungera med dem... =) Får se vad de tycker om det!!!

Nu tittar solen fram och det är dax igen för mig att bege mig ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0